dissabte, 17 de setembre del 2011

CAN JUBANY

Avui al migdia anavem cap a La Molina i l'Enric m'ha dit : Et convido a dinar . Què bé!!! li he dit jo. El que no podia imaginar  és que anavem a  CAN JUBANY!!!!!  del cuiner NANDO JUBANY!!!! de Calldetenes.

A partir d'aquest moment ha estat un festival d'emocions, gustos, aromes, sabors, exquisideses, sorpreses, ...envoltats d'un tracata excel·lent ......Mai havia estat en un restaurant de tan Nivell., Uf!!!!



L'Enric havia encomanat el menú de temporada 



Aperitiu


Pastanaga i remolatxa del nostre hort amb maionesa de mostassa


maionesa de mostassa

Air bagette de cansalada ibèrica Joselito

Cruixent de careta de porc

Globus de Gorgonzola d'El Bulli 

Ajoblanco amb raïm, ametlla tendra i remolatxa

ARA COMENÇA EL MENÚ
Figues amb foie, mató i caramel de mel

Caneló de pollastre de pagès rostit amb rossinyols a la crema

Lluç cuit a baixa temperatura amb gnochis de carbassa i suero de parmesà

Garrí rostit cruixent amb chutney de pinya colada

POSTRES.
L'evolució de la pinya colada

Torrada de Santa Teresa caramelitzada, plàtan al caramel, rom i gelat de llet


Per acomapanyar el cafè : Sorpresa!!!


assortit de capritxos de xocolata i llaminadures. ( era un regal per emportar-te) 


A mig menjar a vingut a saludar-nos  en Nando Jubany i al final ens han ensenyat  la cuina  !!! Tot plegat ha estat tan extraordinari i excel·lent que no tinc prous calificatius per explicar-ho.
Trigaré dies en païro.........


8 comentaris:

  1. Quina passada! I entrar fins i tot a la cuina!!! He vist algunes vegades al Nandu per la tele i el trobo encantador. Felicitats per aquest regal!

    ResponElimina
  2. Dona! Quina passada!! L Enric em va xivar que tenia una sorpresa per anar a dianar junts.....per celebrar el seu anniversari....però el molt murri ...em va dir " ja t ho explicarà ja" ...carai...no em va dir res...de l importància del lloc que havia triat!!! Vaja....que d akest aconteixemt....en tenim per tota la SETMANA..oi k m explicaras TOTS els detalls!!!!

    ResponElimina
  3. Felicitats!!!!!Un sopar magnífic!!! com diu la Cristina en Nando Junbany es encantador i tenir la oportunitat d'estar amb ell i que t'ensenyi la seva cuina deu ser emocionant!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Quina sorpresa més bona! I a sobre que vegis la cuina i coneguis al cuiner en persona ja deu ser l´o.....

    ResponElimina
  5. Això sí que és una bona sorpresa! Jo hi vaig anar fa uns 3 anys i ens va encantar!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  6. Quina sorpresa més agradable, no et queixaràs, a can Nandu es menja de meravella, encara no coneixem el nou menjador
    Petons

    ResponElimina
  7. ondia!! això és una bona sorpresa!! ...

    ResponElimina
  8. Mercè! Això sí que és una bona sorpresa!!! Jo també tinc ganes d'anar-hi a Can Jubany... algun dia. ;)
    Moltes felicitats? ;)
    Petons!

    ResponElimina