diumenge, 3 d’abril del 2011

RESTAURANT MERCAT

Avui no escric cap recepta.

El dissabte al matí l'Enric em va sorprendre amb una invitació a un restaurant de Vilafranca del Penedès.

És diu restaurant MERCAT i està al centre de Vilafranca damunt del mercat de la carn a la plaça de l'oli.
Fan cuina de mercat de temporada

Varem menjar el menú de tasta de 27€



D'entrant una escuma de tomàquet amb seitó marinat

Amanida  tèbia de pop amb formatge de brie . El pop etava genial i acompanyat del brie tebi...sensacional
Bacallà amb pésols ofegats . El bacallà estava boníssim  però els pèsols excel·lents.
 
Filet de porc amb "sartaki" i fonoll  va ser molt bo però no em va sorprendre tant com els altres plats
Gelat de pinya colada  (l'Enric)
Maduixes amb gelat de nata i suc de maduixa ..mmmmmm!!!

Aquest àpat va estar acompamnyat amb el  Vi Acustic , la resenya la podeu veure al  blog celler sota l'escala

Tots els plats van estar molt ben cuinats i ben presentats. La qualitat del menjar excel·lent.  El local molt bonic, i el tracta excel·lent.


Els dies feiners fan menú poc més de 10€

8 comentaris:

  1. Noia, ai´xò sí que és un bon àpat!, el bacallà i l'escuma de tomàquet tenen un aspecte molt atractiu... segur vau gaudir a poc a poc... felicitats!

    ResponElimina
  2. Quína sortida...més profitosa!!Sobretot desprès d'una llaaaaaaarga setmana oi? Saps que de ben aprop de Vilafranca hi ha la antiga casa dels meus shar peis...donçs aquesta adreça la tindré en compte per quan hi vagi ...gràcies.

    ResponElimina
  3. Una bona proposta a tenir en comte per quan anem per Vilafranca, gracies
    Petonets

    ResponElimina
  4. Vaja, vaja...a Vilafranca; hi treballo. I en aquest restaurant com heu comprovat s´hi menja d´allò més bé.

    De fet , no crec que em quedi cap restaurant per provar Al penedès s´hi menja molt bé.

    ResponElimina
  5. Quin detall tan encertat, tots els plats em venen de gust. Ja tinc excusa per anar a Vilafranca

    ResponElimina
  6. Bon detall ! I quina pinta .. vaig a fer sopar. Una abraçada

    ResponElimina
  7. Quin àpat tan bo, segur que vau quedar encantats, i amb un preu realment asequible.

    ResponElimina
  8. Quina pinta que tenen aquests plats!!!!
    1 salutació!!

    ResponElimina