dimarts, 21 de setembre del 2010

QUATRE GERMANES

QUATRE GERMANES és el títol d'una novel·la qua acabo de llegir i us recomano perquè m'ha agradat molt.




Quatre germanes és l'única novel·la que va escriure l'autora Jetta Carleton i va ser publicada per primera vegada el 1962.

Tres de les quatre germanes cada estiu es troben amb els seus pares a la granja familiar dels afores de Renfro, Missouri. L'autora dedica un capítol a cada personatge de la família i quan acabes el llibre tens una visió de la família diferent de la del començament.
Durant la lectura gaudeixes de l'excel·lent descripció de la naturalesa de la zona i del relat dels esdeveniments que han dominat la vida de les quatre germanes.

7 comentaris:

  1. Jo també l'he llegit i també m'ha agradat molt.Primer mentre l'anava llegint...anava fent tranquilament..pensant està bé ...però..però al acabar-lo...vaig pensar ...ara si que puc dir que he llegit un bon llibre.Fins i tot no tinc descartat de tornar-lo a rellegir un altre dia.

    ResponElimina
  2. Bé, genial, ja he acabat amb la llista de lectures d'estiu i ara estic buscant nou material... no n'havia sentit a parlar gens!

    ResponElimina
  3. Molt interessant. Directe a l'apartat de "pendents". Gràcies per la recomanació.

    ResponElimina
  4. M'has fet agafar ganes de llegir-lo, ja et diré el què.

    ResponElimina
  5. FELICITATS MERCÈ,PEL NOSTRE SANT!.Pel que fa a la recomanació del llibre queda apuntat, em sembla força interessant.Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Tafanejant per altres blogs he arribat al teu i m'ha encantat, ja que combina dues de les meves grans passions: la cuina i la literatura.
    Seguiré llegint-te!
    Salutacions,
    Anna (de la Taula d'en Bernat)

    ResponElimina
  7. M' anoto la recomanació, que sempre va bé, i aquesta novel.la fa molt bona pinta.

    ResponElimina