dijous, 6 de maig del 2010

PEUS DE PORC GRATINATS

Avui estreno nou format!
Els peus de porc m'agraden molt però en faig poques vegades perquè al meu marit no li agraden. Quan trobo una oportunitat de fer-ne l'aprofito.
Vaig comprar els peus de porc cuits i envasats al buit.
La recepta és del llibre Cuinar és senzill de la Montserrat Seguí.


Ingredients ( 4 persones)

4 peus de porc
el suc de mitja llimona
1 tasseta de vi dolç
2 grans d'all
julivert
formatge ratllat
mantega
oli d'oliva

Elaboració:

Els peus de porc bullits i partits per la meitat es posen dins una plata per poder anar al forn.
Es reguen amb el suc de llimona i el vi dolç.
Dins una tasseta es barreja l'all trinxat, el julivert tallat petit, la sal, i el pebre . Tota la barreja es tira per damunt dels peus. S'empolsen amb el formatge ratllat i trossets de mantega per sobre.
És posa dins el forns durant 10 minuts a 180ºC i després es gratinen.

( juntament amb el formatge ratllat també s'hi pot posar pa ratllat , jo no ho vaig fer)

És una altra manera de menjar els peus de porc , fàcil de fer i bona de menjar.

Salut!



8 comentaris:

  1. M'has fet venir ganes de provar-ho.
    Ja t'ho explicaré la propera setmana

    ResponElimina
  2. EI!m'agrada aquest nou format,es veu molt bé tota la informació. Aquests peus de porc tenen un aspecte genial! que aprofiti.

    ResponElimina
  3. A mi no m'agraden gaire els peus de porc, però sé que a més d'un els encantaria aquest plat... ha de quedar molt gustós!
    A mi també m'agada molt el nou look ;)

    ResponElimina
  4. M'agrada la teva nova imatge i aquestes "mans de ministre" per a inaugurar-la, t'han quedat de primera!

    ResponElimina
  5. Ta quedat molt maco el nou format del bloc, enhorabona.
    A casa ens encanten i molts cops els fem com la recepta que tinc al bloc, arrebossats i amb formatge ratllat
    Petons

    ResponElimina
  6. Ben fàcils i bons! a casa nostra ens agraden molt els peus de porc!
    ptns.

    ResponElimina
  7. Oh! Quina salivera!!! A mi també m'agraden moooooolt els peus de porc!! I aquí no en venen! :( Un plat deliciós!
    Petons!

    ResponElimina
  8. Hola Mercè! Fa milers d'anys que no faig peus de porc. Recordo la primera vegada que van venir a dinar a casa els meus sogres i vaig fer aquest plat. Quin desastre! Al meu sogre no li agradaven en aquells temps els peus de porc, perquè anys més tard en algún restaurant jo els hi havia vist menjar (els gustos canvien i les persones també!). Bé, serà qüestió de fer-los alguna altra vegada. A tu t'han quedat d'una pinta excel·lent! Boníssims!
    Una forta abraçada i fins a la propera.

    ResponElimina